Nuuuuuuuu!

Go down

Nuuuuuuuu!

Bericht  Faith op zo nov 23, 2008 4:22 pm

Zo, het topic heeft een titel van 10 tekens [a]

Hier kan je posten wat je nu doet. Ik zal dan maar een eerste post maken om het goede voorbeeld te geven albino

Op dit moment ben ik mijn economisch schrift aan het afmaken, want ik heb een deadline. Maar omdat het echt heel saai is heb ik maar even pauze genomen. Natuurlijk heb ik koffie naast me staan om me beter te concentreren[/koffieverslaafd enzo]. En ik heb eindelijk het pakje ontvangen van de Yves Rocher met drie schattige geschenken (dat stond zo in de folder xD) en allemaal maskertjes en peeling etc. En er horen ook mooie make-up tasjes bij. Dus eigenlijk wil ik dat nu uitproberen in plaats van de hele tijd achter de laptop drie verslagen te typen, maar het leven is hard. Oh en het sneeuwt buiten =D
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: Nuuuuuuuu!

Bericht  Madison op zo nov 23, 2008 8:10 pm

Ik ben nu een post aan het maken in dit topic affraid God meen je dat nou? Ja dat meen ik!

Verder ben ik muziek aan het luisteren en kijken of er op HPF nog iets bijzonders is, kijken of ik op dit forum nog kan posten. Ik ga zo mijn huiswerk maar eens maken en als dat af is ga ik denk ik maar een beetje schrijven aangezien ik weer eens inspiratie hebt (die ik al een aantal maanden niet heb gehad), misschien nog verder plannen voor aankomend weekend en ik praat ondertussen met een aantal mensen op msn.
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 26

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bertje op ma nov 24, 2008 9:50 pm

Nu ben ik pauze aan het houden van het overplaatsen van de oude HM-topics naar hier xDDD Ik ben zojuist ongeveer een uur en een kwartier bezig geweest, en ben 7 pagina's opgeschoten. Maar mn vingers zijn moe, dus ik denk dat ik even wat anders ga doen '^^ xDDD

Spookjager

Aantal berichten : 370
Leeftijd : 41

Profiel bekijken http://hauntedmansion.4umer.net

Terug naar boven Go down

Bericht  Faith op ma nov 24, 2008 10:00 pm

Nu ben ik, net als Bertje, pauze aan het houden van het overplaatsen van de HM-topics. Maar ík ben er maar ongeveer een halfuur mee bezig geweest toen ik het al beu was [a] Verder luister ik naar muziek en ben op msn waar ik de mensjes niet langer hoef te negeren =D Mijn cursus ligt een beetje verloren naast me maar ik heb niet veel zin om te studeren ^^'
Faith
Heler

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Faith op di dec 02, 2008 6:32 pm

Nu zit ik me te verbazen dat ik 8 pagina's van HM 2 overgezet heb naar hier in minder dan een uur. Applausje voor mij. En wat me opvalt, dat dit een goede manier is om frustraties weg te werken xD
Faith
Heler

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bertje op di dec 02, 2008 7:21 pm

Nu ben ik de keuken aan het schoonmaken, want hij was overstroomd "^^ Ik heb net mn trainer gebeld dat ik wat later kom bij volleybal, en ben me nu dus heel erg aan het haasten. Not. Ik heb hélemaal geen zin er in, iedereen kan me nu wel schieten XO En ik heb al helemaal geen zin in het geblaf van mn trainer. Ergens, heel stiekem hoop ik dat ze me eruit zetten, want ik ben de trainingen toch wel zat.

Spookjager

Aantal berichten : 370
Leeftijd : 41

Profiel bekijken http://hauntedmansion.4umer.net

Terug naar boven Go down

Bericht  Madison op di dec 02, 2008 11:52 pm

Ik ben nu een pauze aan het nemen omdat mijn ma me verplicht naar bed stuurt, stomme koorts. Voor ze de thermometer had kon ik nog ontkennen!
Dus ik neem afscheid voor vandaag

Madison

Aantal berichten : 460

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Liz op wo dec 03, 2008 1:00 am

Nu? Nu zit ik hier braaf met mijn boeken Latijn voor me, in een poging alsnog wat grammatica door te nemen voor mijn diagnostische SO morgen. Ik denk niet dat het me nog gaat lukken, ik heb namelijk een heel mooi boek hier, en ik kan niet stoppen het te lezen. <3

Verder verlang ik nu ontzettend naar oude kaas en een kopje winterthee. Misschien dat ik het nog los kan krijgen van m'n moeder, maar eigenlijk mag ik dat niet meer, vlak voordat ik ga slapen. [a]

Aantal berichten : 50

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Terug naar boven

Permissies van dit forum: